2011. október 1., szombat

ZITACSEK: ÚT AZ ÉKSZEREKIG


Reklámgrafikusként, lakberendezőként dolgoztam hosszú évekig, amikor változás állt be az életemben: megszületett a kisfiam. Ez minden értelemben felborította a korábbi rendet, de a bennem buzgó kreativitás nem csitult, mi több, kitört és teret követelt önmagának. Kevés szabadidőmben így ékszereket kezdtem készíteni, és az alkotómunka terápiásan hatott rám. Egyrészről az alkotófolyamat boldoggá tett, örömöt és felszabadultságot adott, másrészről a már kész munkáim is egyre nagyobb örömöt okoztak, hiszen egyre szebbé, összetettebbé és különlegesebbekké váltak, ahogy a technikák sűrűjében barangolva egyre több ismeretet szereztem, és persze egyre több pozitív visszajelzést kaptam a környezetemtől.
Örülök, hogy végre rátaláltam erre az önkifejezési formára, hiszen gyerekkorom óta forrongott bennem az ékszerek iránti szenvedély,, amit mindig valamilyen gyönge kifogással elnyomtam magamban. 
Kivételes dolog a mai világban, hogy megengedhetem magamnak, hogy a szenvedélyemnek éljek, és hálás is vagyok ezért a sorsomnak. Nagyon régóta vártam ezt a pillanatot, és nagy örömömre bekövetkezett, így megvalósulni látszik egy kislány nagyon régi, gyermeki álma.
Eszterrel egy rendezvényen találkoztunk, és akkor még nem is sejtettük, hogy ez a találkozás egy fantasztikus együttműködés és barátság kezdete lesz. Ahogy az lenni szokott, éreztük, hogy nekünk dolgunk van egymással. Bár akkor még nem tudtuk, hogy miben fog kulminálni a mi ismeretségünk, időt szántunk rá, és végül megtaláltuk a megoldást: ÉKSZER NEKED! Szép és személyes gondolat: lehet egy olyan ékszered, amit csak neked terveztek és készítettek, úgy, hogy rád hangolódva választották ki az ásványokat, minden egyes alkatrész, ásvány, drót és gyöngy azért van rajta, hogy te ettől különlegesebb, szebb, kiegyensúlyozottabb, kerekebb, önazonosabb légy. Ebben segít Eszter, aki asztrológusként és az ásványok ismerőjeként foglalkozik a kérdéssel, és segítek én, Zitacsek, aki elkészítem az ékszert, felhasználva azokat az anyagokat, ásványokat, amiket Eszter ajánl, hozzáteszem a magamét is egy csodálatos alkotásba beleálmodva. Egy egyedi ékszer Neked!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése